پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4105
-
الف
+

ادامه سریال میانبر ساخته می‌شود

فصل سوم مجموعه کمتر دیده شده «میانبر» در ادامه فصل دوم تولید می‌شود.

تهیه‌کننده سریال «میانبر» از ادامه تولید فصل دوم و فصل سوم این مجموعه خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از صبا، محمد صالحیان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «میانبر» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه گفت: روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت قسمت ۱۷ از فصل دوم این مجموعه روی آنتن شبکه پنج رفت که برای نخستین بار در سیما یک ژانر کمدی وحشت اتفاق افتاد. این قسمت با ۳۲ سکانس در دو روز گرفته شد. به دلیل پخش سریال «پدرپسری» ویژه رمضان از آنتن شبکه پنج ما از پخش فاصله گرفتیم اما تولید همچنان ادامه دارد و نمی‌توان آن را متوقف کرد.

تهیه‌کننده «میانبر» با اشاره به اینکه تعهد گروه سازنده به معاونت امور استان‌ها است، مطرح کرد: تعهد ما به معاونت امور استان‌‌ها ساخت یک مجموعه ۹۰ قسمتی در قالب سه فصل ۳۰ قسمتی است که تاکنون ۴۷ قسمت آن پخش شده است. سه روز پس از پخش اولین قسمت این مجموعه در بهمن ۹۸ شبکه پنج در نامه‌ای به سیمافیلم درخواست کرد که فصل دوم این سریال با مشارکت سیما فیلم و شبکه پنج ساخته شود اما به دلیل آنکه مقارن با روزهای پایان سال شد این اتفاق نیفتاد و دوباره معاونت امور استان‌ها قرارداد را تمدید کرد که امیدوارم برای فصل سوم نیز این اتفاق بیفتد.

صالحیان ادامه داد: از آنجاکه ۱۳ قسمت از فصل دوم باقی مانده است باید این فصل را بنابر تعهدی که داریم، تمام کنیم. اینکه یک کاری به فصل دوم و یا سوم کشیده می‌شود به دلیل آن است که مخاطب کار را دوست داشته و از آن استقبال کرده است. همچنین حمایت‌های همه جانبه معاونت امور استان‌ها و علی داربی در تحقق این امر مفید واقع شده است.

وی درباره تولید کار در شرایط سخت بیان کرد: از چهارم بهمن ماه کار ما آغاز شد و پیش تولید را در ۵ روز انجام دادیم. البته این موضوع باعث نشد کیفیت کار پایین بیاید. در زمان تولید با توجه به بحران کرونا و عادی نبودن شرایط کشور مدیریت محترم مرکز بهداشت یک تیم پزشکی را حداقل هفته ای یکبار برای ما می فرستادند تا عوامل را چک و محیط را ضدعفونی کنند. در این کار یک گروه ۷۰ نفره همدل و همراهی داریم که شرایط را درک می‌کنند که من از همکاری با تک تک آن‌ها لذت می‌برم.

تهیه‌کننده «سه دونگ سه دونگ» در پاسخ به این پرسش که چرا «میانبر» آنگونه که باید دیده نشد، گفت: ما سریال نوروزی نبودیم که بخواهیم با سریال‌هایی که بودجه آن‌ها سه تا چهار برابر ما بود، مقایسه شویم. ما چراغ خاموش و بدون ادعا با ۱۴ ساعت کار شبانه روزی و فاصله ۲۴ ساعته از آنتن توانستیم کار را به پخش برسانیم. بودجه معاونت امور استان‌ها با معاونت سیما قابل قیاس نیست اما ما حق نداریم به بهانه بودجه کم کار متوسط تولید کنیم. تلاش ما ارایه کاری با کیفیت بالا و درخور توجه مخاطب است.

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر